أرحــــــــــــمـــــنــــى يـــا قــــــلــــــبــــى





أشتقت الى من ياخذنى بيده من الظلام 

أشتقت الى من يرحل بى من عالم الاحلام 

أشتقت الى من يوقظنى من من تلك الاوهام 

ولازلت أشتاق فى عالم ملئ بلألم والاحزان 

تعبت يا قلبى والوجع يملئ حياتى والوجدان 

أراك يا قلبى وحيدأ و انا عاجز أعزرنى يا قلبى فأنا أنسان 

أنبحث عن الحب فى دنيا مليئه بلخيانه والالم والحرمان 

أنبحث عن المشاعر فى قلوب قتل بداخلها معنى الانسان 

أنبحث عن الحنان فى قلوب لا تعرف غير الاعزار والنسيان 

أنبحث عن الاحساس بس صدقنى يا قلبى صعب يكون فى كل الناس 

نعم 

اتمنى ان اسمعها كلمه حبيبى 

اتمنى ان اتوسل القدر كى يرسل لى نصيبى 

اتمنى ان اموت وانا فى احضان حبيبى 

ولكن متى واين لا اعلم فأعزرنى يا قلبى 

فانا لن اختار لك من لا تصونك وياتى يومأ وتخونك 

فأنا لن اختار لك من لا تقدر حبك لها وجنونك 

فأنا لن اختار لك من لا تقدر عواطفك وشجونك 

لن ولا يمكن ان اختار لك من لا تراعى احساسك 

ومن اجلها تبكى عيونك 

نعم يا قلبى 

فقد خنتنى يومأ

واليوم انا لم اخونك 

دعنى فى وحدتى 

وانا سادع لك دقاتك وشجونك 

فأن كنت انت تحتاج لقلب تدق له 

وترسل له بريق حبك وجنونك 

فأنا برئ منك لو جاء يومأ 

ومن احببته جرحك وظلمك 

وفى النهايه يخونك 

فلحب اصبح منتهى من الوجود 

والخيانه والالم ملهاش حدود 

والحب بلمظاهر يا قلبى 

مش بلقلب الصادق الطاهر 

وده اللى سايد فى الوجود


Share this post :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
copyright © 2011. world of music - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by modeyster